De service van Jan Broekhuis

Ik stel me graag even aan u voor…

Ik ben Jan Broekhuis, sinds oktober 2019 in dienst bij Tyro Remotes en maak als accountmanager onderdeel uit van het verkoop team. Wij zijn het eerste aanspreekpunt en halen de vraag/behoefte bij de klant op. Maar ik besteed mijn tijd vooral aan het uitwerken van nieuwe systemen en bijbehorende support.

Sparren over een out-of-the-box oplossing

Ik word blij als ik een klant kan helpen. Herhaal orders, sparren over een out-of-the-box oplossing of het bieden van support. Als ik met mijn inzet de oplossing kan aandragen voor een klant zijn uitdaging of probleem en daarmee iemand zijn dag makkelijker kan maken, doet me dat goed!

Niet het hoe, maar vooral het waarom.

De mooiste situaties zijn die waarbij je een meerwaarde kunt leveren. Zo was er kortgeleden een klant die een aanvraag deed voor een systeem. Hij had zijn huiswerk gedaan en kwam met een uitgewerkte vraag. De klant zijn eigen idee was goed doordacht en het systeem zou prima gewerkt hebben. Maar desondanks wil ik graag begrijpen wat de klant wil bereiken, niet het hoe, maar vooral het waarom. Ik heb contact met hem opgenomen en heb de situatie door gesproken. Gebaseerd op dat gesprek heb ik een andere oplossing voorgesteld. Een oplossing die, met een lagere prijs, beter aansloot bij zijn wens.

Veel beter dan dit wordt het gewoon niet, mooie oplossing, mooi project, tevreden klant. Daar gaat het om!

Een klant koopt een oplossing waarmee hij makkelijker, sneller of veiliger kan werken.

Tyro Remotes ontwikkelt, produceert en levert radiografische afstandsbedieningen voor de industrie.

Naast de gebruikelijke standaardoplossingen, stelt de flexibiliteit van ons product ons in staat om, daar waar een standaardoplossing niet voldoende is, een klant specifieke oplossing met een unieke werking te bieden. Vanuit mijn functie help ik onze klant met het uitwerken/vertalen van zijn wensen naar een product met de gevraagde functionaliteit.

Na de verkoop laten we een klant niet in de kou laten staan mocht er een keer een vraag zijn over de werking, documentatie, of een storing. Er is meer dan alleen maar een order scoren. Een klant koopt een oplossing waarmee hij makkelijker, sneller of veiliger kan werken. Als er dan onverhoopt een keer een probleem is, vind ik het belangrijk om ook dan de klant bij te staan zodat deze snel weer van zijn oplossing gebruik kan maken.

Als u in onze producten geïnteresseerd bent, of een vraag heeft over uw systeem, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik sta voor u klaar.